søndag 14. februar 2010

Gratulerer med dagen alle mødre !!!!

Gratulerer med dagen alle mødre !!!! I dag er dagen man skal feire sin mor, men her i huset fåregår feiringen rolig. Jeg ønsket meg ikke gave, men en tegning fra datteren blir det vel :-) Kake blir det i morgen, da det er bursdag, så da slår vi sammen to fluer i en smekk !

Det er 14. februar og Valentin dagen også i dag. Her i Norge er vi vel ikke helt inne på dette med kjærlighets-kort. Min mann skulle vel aldri finne på noe slikt..haha. Men jeg ser at den yngre garde kanskje er mere inne på det. Flott og søtt er det.

Ønsker alle en fortsatt fin søndag, morsdag og valentin dag :-)))

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin morsdag, Valentinsdag og fastelavenssøndag :)

    Jeg har fått blomster av mannen og noen dvder av ungene i morsdagsgave, ellers ble det lite feiring her i huset i dag, men det har vært nydelig vårvær, så jeg fikk gått en lang tur med hunden og sett etter vårtegn. Koselig det også.

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Så at du hadde lagt deg til som følger på bloggen min .. og da måtte jeg jo inn og se din blogg også :o)

    Variert og fin blogg dette. Har ikke hørt om Lisbet Nypan - men skjønte hun måtte ha med Trøndelag å gjøre (pga navnet) :o)
    Når det gjelder sykdom som ikke kan sees og prosessen ifht NAV - så skjønner jeg godt at du sliter. Jeg er midt i denne prosessen selv da jeg sliter med en depresjon som kommer og går. Heldigvis har jeg hatt en veldig ok saksbehandler hos NAV - men det skyldes ene og alene at jeg er ansatt hos Trondheim Kommune og dermed får "egne" saksbehandlere. Skulle jeg brukt den lokale NAV ville jeg nok ha slitt veldig ..

    Ønsker deg en super tirsdag og ei fortsatt fin uke - klem fra Toril :o)

    SvarSlett