onsdag 27. januar 2010

Ny blogg :-)

Ja, da ble det en ny blogg alikevel. Jeg har hatt både en hage og en håndarbeids blogg, men siden disse hobbyene følger deler av årstidene, blir de uten innlegg mesteparten av året :-(
Siden jeg har konstant skrivekløe, fant jeg det riktig å opprette en ny blogg, som kan inneholde det meste....

Dette er noe jeg vil bruke bloggen til :
- anbefale bøker !!
- fortelle litt om dagligdagse ting
- hage og urter
- slektsgransking
- reiser, reisetips
- få utløp for glede og frustrasjon..
- det meste mellom himmel og jord

Jeg kan jo starte med å fortelle kort om meg selv. Jeg i 30 årene, bor i Midt-Norge med mann og barn. Jeg er hjemme for det meste av tiden, da jeg har en kronisk sykdom. Ellers liker jeg å lese, drive med slektsgransking, reise, urter til olje og te, hage-sysler. Jeg går med en drøm i magen, så får vi se om den vil ut i dagen....oh I am a poet, and I did not know it.
Ja, da håper jeg noen tar turen inn hos meg. Legg gjerne inn komentarer, det er jo så hyggelig:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar